fredag 29. april 2011

Bloggdebut I Fotograf Guro Skjelderup

Jeg har lenge gått med en liten blogger i magen og er endelig klar for å la den komme ut! 

Hjemmesiden min får ikke plass til alle bildene jeg tar og gir heller ingen beskrivelse av bildene. Bloggen vil jeg derfor bruke til å vise enda flere bilder og fortelle om hva som skjer i min fotohverdag. Jeg er stolt, glad og overveldet over at kalenderen min de neste månedene nærmest er stappfull! I de kommende ukene skal jeg fotografere seks brudepar, mange konfirmanter, nesten 250 barnehagebarn, babyer på babycafé, mange familier og enda flere barn. Jeg kjempegleder meg til å møte dere, alle sammen!

Jeg åpner bloggen med noen bilder av mine egne barn og deres venninne Emma. Bildene er tatt i påskeferien.

Håper dere får glede av bloggen min!

Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar