fredag 24. juni 2011

9 x 2 år!


I vår laget jeg et tilbud på fotografering til barselgrupper. Hva jeg da så for meg var en liten håndfull babyer liggende rolig på teppene sine, ikke en rekordstor barselgruppe bestående av ni barn som nå nettopp har rundet to år hele gjengen! Da toårsdagene skulle feires -selvfølgelig samlet- inviterte de meg til å forevige kalaset. Høye på muffins fikk vi lokket en og en av dem utpå den hvite bakgrunnen og resultatet ser du her. Pappaene var også invitert i bursdag og den ene trakk etterhvert på skuldrene og sa: "Jeg fatter ikke at du har tålmodighet til dette!" ÅJOOOO, barn med futt, tæl og vilje er det herligste som finnes -jeg eeeelsker jobben min!


GRATULERER MED DAGEN, små sjarmører!


Guro

1 kommentar:

  1. Superflotte bilder av alle sammen. Gleder oss til å se flere:)
    Mvh Cathrine og Sven-Erik. (Adrian)

    SvarSlett